środa, 11 listopada 2015

Paznokcie: błekit + złoto

    Witajcie Kochani Czytelnicy! Po okropnie długiej przerwie wracam (nie nie umarłam ;)). Dziś chciałabym Wam pokazać mój manicure w kolorach błękitu i złota (tęsknota za ciepłym latem i złota jesień). Jesteście ciekawi jak współgrały ze sobą te dwa kolory? Zapraszam do dalszej części posta na sporą porcję zdjęć :) 



     Do ozdobienia pazurków użyłam dwóch lakierów: 
       - przepiękny błękit Golden Rose Color Expert nr 56
       - cudowne, lekko piaskowe złoto Essence The Gel nr 44
Oba lakiery pod względem trwałości sprawdziły się naprawdę dobrze, przez 4 dni mój manicure wyglądał naprawdę dobrze, lakier Essence ze względu na to że jest lekko "piaskowy" pewnie wytrzymałby na moich paznokciach jeszcze kilka dni.

Oto efekty:)












    Jak się Wam podoba takie połączenie kolorów?
Mam nadzieję że mój pierwszy paznokciowy post przypadł Wam do gustu.
Chcecie więcej? Dajcie znać w komentarzach - każdy z nich jest dla mnie niezmiernie ważny.

Buziaki - Ola :)

4 komentarze: