piątek, 10 lipca 2015

Zakupowe grzeszki: Hebe, Natura, Rossmann, Biedronka, IKEA

Cześć,
   Dziś post o moich zakupach z kilku ostatnich tygodni. Ostatnio z powodu małych zmian w mieszkaniu często bywałam w różnych centrach handlowych i wędrując po farbę, czy rolety nie mogłam przejść obojętnie obok mijanych drogerii.
Część z rzeczy, które zobaczycie wypatrzyłam na blogach i od razu zapragnęłam je mieć, inne znalazły się tutaj dlatego, że miałam chęć je dla Was przetestować, a jeszcze inne zwyczajnie były mi potrzebne.
Chcecie wiedzieć o jakie nowości powiększyła się moja kosmetyczka?
Zapraszam do dalszej części posta.

 








Hebe
Lakier do paznokci Essence The Gel (44 on air!) - 6,99 zł
Kupiłam go po obejrzeniu zdjęć na jednym z blogów, od dawna marzył mi się lakier w tak pięknym odcieniu złota.

Lakier do paznokci Essence The Gel (06 space queen) - 6,99 zł
Urzekły mnie jego duże, kolorowe drobiny brokatu - będzie idealny na lato.

Floslek - Żel ze świetlikiem lekarskim i babką lancetowatą do powiek i pod oczy - 7, 49 zł
Jeszcze nie miałam okazji używać tego kosmetyku, zobaczymy jak się sprawdzi, po dokładnym przetestowaniu na pewno dam znać.

Gumki do włosów Invisibobble - 12,99 zł
Jeszcze do niedawna uważałam, że takie gumki są mi zupełnie niepotrzebne, popatrzyłam na nie przez chwilę w drogerii i postanowiłam kupić. Póki co zdecydowanie nie żałuję zakupu.

Eveline - Korektor do brwi 3 w 1 - 12 zł
Żel do stylizacji jest nieodłączną częścią makijażu moich brwi, korektor Eveline świetnie się sprawdził, a nawet przerósł moje oczekiwania - zdecydowanie trafiony zakup.

Natura
Intimelle - Delikatny żel do higieny intymnej - 3,99 zł
Skusił mnie swoją promocyjną ceną, i absolutnie wszystkim co jest napisane na etykietkach.

W7 - Paletka cieni IN THE NUDE - 29,99 zł
Wiem, że ta paletka ma bardzo wielu zwolenników, ale też duże grono przeciwników. Ponieważ kolory cieni należą do moich ulubionych postanowiłam wypróbować ją na własnych oczach :)

Pudry w kamieniu Sensiqe (brązujący, rozświetlający, matujący) - 4,99 zł
Kiedyś miałam paletkę cieni Sensiqe z której byłam bardzo zadowolona, może pudry pokocham równie mocno?

Catrice - Kredka do brwi  (030) - 10 zł
Używam tych kredek już od kilku lat, są świetne. Idealny produkt w niskiej cenie.

Catrice - Kredka rozświetlająca łuk brwiowy  - 13,99 zł
Wypatrzyłam na jednym z blogów i od razu stwierdziłam że to coś dla mnie. Zdecydowanie miałam rację, tak jak w przypadku kredki do brwi jest to miłość od pierwszego wejrzenia.

Rossmann
Bielenda Masło do ciała - Soczysta Malina - 9,99 zł
Bardzo lubię masła do ciała firmy Bielenda, mam nadzieję że w przypadku tego masełka nie będzie inaczej.

Kolastyna REFRESH - Żel do mycia twarzy - 9,49 zł
Powoli kończy mi się żel do mycia twarzy, ponieważ go nie pokochałam (o tym w innym poście) postanowiłam wypróbować coś nowego.

Kolastyna - Odżywczy krem do rąk - 4,89 zł
Mam nadzieję że porządnie odżywi moje dłonie i sprawdzi się przy używaniu na noc z bawełnianymi rękawiczkami.

No 36 - Regenerująca maska do stóp i paznokci 7 w 1 - 6,99
Kupiłam ją z nadzieją, że pomoże moim stopom wrócić do formy po wakacyjnych wędrówkach.

Ewa Schmitt - Cążki do paznokci - 6 zł

For Your Beauty - Pilniczek do paznokci - 4 zł
Zamierzam nosić go w torebce na wypadek zaciągniętego paznokcia.

Biedronka
Be Beauty - Balsam do ciała pod prysznic - 9,99 zł
Wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami tego typu, postanowiłam wypróbować Biedronkową wersję.

Purederm Botanical Choice - 13,99 zł
Zachęcona efektami, które zobaczyłam na innych blogach wypróbuję i ja.


MIYO - Tusz do rzęs Big fat lashes - 10 zł
Skusił mnie przede wszystkim swoim opakowaniem - mam pewność że nikt wcześniej go nie odkręcał. Udało mi się go kupić przy okazji zakupów w sklepie sieci Netto.
Już niebawem zapraszam na test. Może okaże się hitem?



 


Na koniec kilka ozdób i roślinka zakupiona w sklepie IKEA. Część z nich będziecie często widywać na zdjęciach, uznałam, że będzie to dobre urozmaicenie gładkiego, białego tła.
Świeczniki zostaną mieszkaniem dla moich pędzli do makijażu.
Po za tym kupiłam jeszcze lusterko, lampkę i metalową komódkę, która będzie mi służyć do przechowywania kosmetyków kolorowych (uznałam że zdjęcia są zbędne).


Znacie już te produkty? Których jesteście najbardziej ciekawe?
Czekam na Wasze komentarze.

Dziękuję Wam również za wszystkie komentarze, które do tej pory pojawiły się na blogu, są dla mnie bardzo wielką motywacją.
Jeszcze bardziej motywuje mnie zwiększająca się ilość czytelników bloga, jest mi bardzo miło, że zechcieliście zostać ze mną na dłużej.

Ola

23 komentarze:

  1. Sporo produktów mnie zaciekawiło, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie miło ;) Zapraszam na recenzje już niedługo :)

      Usuń
  2. już od bardzo dawno używam pudru rozświetlającego z sensique.. nie widzę rozświetlenia, ale bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam odrobinę rozczarowana, kiedy w domu zobaczyłam że rozświetlenie jest bardzo marne, ale dam mu czas - można znajdę dla niego jakieś inne zastosowanie ;)

      Usuń
  3. Świetne opakowanie tego tuszu do rzęs - każda firma powinna tak robić :) Balsam pod prysznic z Biedronki wygląda bardzo zachęcająco:) a złuszczające skarpetki do stóp polecam - miałam z firmy l'biotica ale chętnie wypróbuje coś innego jeśli się u Ciebie sprawdzą:) czekam na ich recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Czy masz włączoną wtyczkę umożliwiającą obserwowanie bloga bo nigdzie mi się nie wyświetla:(

      Usuń
    2. Wtyczka jest na samym dole bloga, jeszcze pod komentarzami, wydaje mi się że działa.
      Jeśli nie może to być wina przeglądarki (jeśli używasz Firefoxa), mnie się też nie wyświetlało u innych osób.

      Usuń
    3. Balsam z Biedronki póki co mnie nie przekonał, ale dam mu czas. Już nie mogę się doczekać, aż wypróbuję skarpetki ;)

      Usuń
    4. Teraz się udało! :) z przyjemnością dołączyłam do grona czytelników :)

      Usuń
  4. Całkiem spore zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo wow ale zaszalałaś :) ! co do obserwowania to u mnie nie ma żadnego problemu wiec nie wiem o co chodzi ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem był po mojej stronie, z winy przeglądarki (Firefox) nie działała mi wtyczka umożliwiająca obserwowanie bloga.

      Usuń
  6. Fajne zakupy :) też skusiłam się na te gumki do włosów ;p choć denerwuje mnie, że nie do końca trzymają moje włosy i jedna gumka po miesiącu stosowania pękła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumki na razie sprawują się świetnie, zobaczymy co będzie dalej ;)

      Usuń
    2. A wiesz co, dzisiaj patrzałam się na paletkę W7 i choć jej nie kupiłam, to jestem ciekawa czy malowałaś się nią już i jak się trzymał makijaż ? :)

      Usuń
  7. Miałam masło malinowe z Bieleny i byłam nim zachwycona, uwielbiam maliny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja również polubię je tak bardzo jak wszystkie te, które miałam do tej pory :)

      Usuń
  8. Sporo tych produktów! Miałam żel ze świetlikiem z Flos-Leka i byłam bardzo zadowolona z działania. Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo kupiłaś, ale samych fajnych rzeczy! :) co do płatności na dresslink: na górze przy wyborze języka wybiera się walutę PLN i normalnie przelewem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście przez 2 miesiące nie kupiłam nic z kosmetyków. Dostałam tylko 3 produkty i to tyle:P ogółem jestem minimalistką i dążę do tego by używać tylko naturalnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego co kupiłaś to mam jedynie gumki :P

    OdpowiedzUsuń