sobota, 4 lipca 2015

Brushegg - malutka rękawica do mycia pędzli

Cześć!

   Dziś chcę Wam pokazać świetny gadżet do mycia pędzli.
Brushegg to malutka rękawica, zakłada się ją na dwa palce.


   Jest świetna dla osób, które nie lubią myć pędzli - znacznie przyspiesza cały proces.
Nie niszczy, pędzli. Świetnie radzi sobie zarówno z małymi pędzelkami (dla których przeznaczona jest górna część rękawicy) jak i z dużymi pędzlami (część z wypukłymi paseczkami).
Całość prezentuje się bardzo estetycznie, a dzięki swoim niewielkim rozmiarom rękawica jest łatwa w przechowywaniu. 

   Cena rękawiczki waha się od 10 do 20 złotych. Można kupić ją przez internet. Widziałam ją w sklepach internetowych, czasem jest dostępna również na Allegro. Brushegg występuje w różnych kolorach.


Przód 

Tył 
   To malutkie jajeczko sprawdziło się u mnie świetnie.

   A Wy, jak myjecie swoje pędzle, używacie do tego rękawic?



  Ola

15 komentarzy:

  1. Mam ją od kilku dni, ale jeszcze nie zabrałam się za mycie pędzli, więc wciąż czeka na ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, jeśli prałaś pędzle w rękach to do starej metody już pewnie nie wrócisz ;)

      Usuń
  2. Ja myję ręcznie pędzle, ale fajny gadżet i na pewno przydatny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myłam pędzle ręcznie przez bardzo długi czas, ale z tą malutką rękawiczką jest znacznie łatwiej i szybciej.

      Usuń
  3. ja używam ręki, ale taki pomocnik by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny gadżet, bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj na Allegro, można go kupić za nieduże pieniądze. Ja za swój razem z przesyłką zapłaciłam 12 złotych ;)

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę taką rękawicę, fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny gadżet, chociaż nie niezbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze nie słyszałam nigdy o tym a coś takiego mi trzeba ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz na oczy widzę takie cudo, ale wiesz co? Mega mnie to zainteresowało :) Nie mam zbyt wiele pędzli, więc za bardzo nie chciałam inwestować np. w GlamGlove.

    Gdyby ktoś był zakupem zainteresowany to ja polecam eBay. Jak się dobrze poszuka można znaleźć za 0,99$ z darmową dostawą. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, jaka szkoda że zupełnie nie potrafię kupować przez eBay. :(

      Usuń
  9. Ja myję ręcznie, ale taki gadżet na pewno jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń